Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lead Profile Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie przy ul. Kopalniana 22a/7 01-321 Warszawa , NIP: 5223008461, wpisany do KRS pod numerem 0000473200 przez Sąd Rejonowy dla przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawa.
Nadawcą i operatorem Państwa danych zapisanych na serwerze jest Lead Profile Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kopalniana 22A/7 w Warszawie. Można się z nami skontaktować poprzez wysłanie maila na adres kontakt@benefitmed.pl
Klauzula informacyjna dotyczy:
- Cele i okres przetwarzania danych oraz zgoda na przedstawienie oferty
- Przekazywanie danych do podmiotów realizujących proces ofertowy
- Okres przetwarzania danych
- Dane analityczne oraz Cookies
1. Cele i okres przetwarzania danych oraz zgoda na przedstawienie oferty
Państwa dane mailowe oraz inne dane kontaktowe, pozyskaliśmy poprzez formularz z wyrażeniem dobrowolnej zgody na otrzymywanie dalszych informacji od naszej firmy lub w postaci potwierdzenia chęci otrzymania oferty, poprzez kliknięcie linku z zapytaniem ogólnym, wysłanym na Państwa ogólny adres e-mail, służący do konktaktu z Państwa podmiotem.
Podane informacje kontaktowe w formie adresów mailowych i danych teleadresowych, reprezentantów przedsiębiorstwa lub jednostki organizacyjnej, będą przetwarzane wyłącznie w celu przedstawienia oferty handlowej przez upoważnione osoby oraz podmioty powiązane w procesie ofertowania.
Pani /Pana dane osobowe w celach przedstawienia oferty będą przechowywane przez okres 5 lat odzapisu w naszej bazie, o ile nie skorzysta Pani/Pan z przysługującego prawa do usunięcie danych osobowych.
W przypadku woli skorzystania z uprawnień związanych z żądaniami ograniczenia przetwarzania, dostępu do danych, wyrażenia sprzeciwu, prawa do bycia zapomnianym lub prawa do przeniesienia danych –mogą Państwo odwołać zgodę na kontakt mailowy w dowolnym momencie, poprzez wypisanie maila na stronie http://b2b.net.pl/zapytanie-ofertowe-B2B-zastrzez?unsub=twoj@mail.pl lub w innym zakresie poprzez wysłanie maila na adres kontakt@benefitmed.pl
2. Przekazywanie danych do podmiotów powiązanych realizujących proces ofertowy
Przekazanie Pani/Pana danych osobowych do podmiotów powiązanych, reprezentujących oferty usługi opieki medycznej, jest warunkiem niezbędnym aby zrealizować Pani/Pana zapotrzebowanie na otrzymanie oferty usług opieki medycznej.
Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe w postaci imienia nazwiska, adresu, adresu e-mail oraz numeru telefonu, są przekazywane do celów przedstawienie oferty oraz dalszej realizacji umowy do podmiotów powiązanych stosownymi umowami powierzenia preztwarzania danych, w celu procedowania zapytań.
Podane przez Panią/Pana dane osobowe, będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Pani/Pana zapotrzebowania na otrzymanie oferty usług, także w przypadku podmiotów powiązanych, które będą niezaleznie występować w roli odrębych Administratorów Danych Osobowych, w dalszym procesie ofertowania.
Podane dane osobowe, mogą też być przetwarzane w realizacji prawnie uzasadnionego interesu przedsiębiorstwa, w tym marketingu własnych produktów i usług, procedowania oferty przez inne powiązane podmioty, na zasadach powierzenia przetwarzania danych w celu realizacji celów ofertowych.
Postawą prawna jest art.6 ust.1 lit. b RODO – niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, art. 6 ust. 1 lit. c RODO – niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego związanego z zachowaniem dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa podatkowego, art. 6 ust. 1 lit. f RODO – niezbędność do realizacji prawnie uzasadnionego interesu przedsiębiorstwa jako dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
Dostęp do Pani/Pana danych osobowych będą mieli wyłącznie upoważnieni pracownicy Administratora Danych oraz firm powiązanych, wsyatępujących, jako upoważnieni pośrednicy związani z procesem ofertowania, z którymi podpisano umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji celów ofertowych i zawarcia usługi.
3. Zasady przetwarzania danych oraz przekazwyania danych
Państwa dane są przechowywane w bezpiecznej bazie danych na serwerze zapewnianym przez lokalnego hostingodawcę, odnośnie której zastosowano środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych zgodne z wymaganiami określonymi przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa dotyczące ochrony danych osobowych oraz Rozporządzenie UE z 27 kwietnia 2016 roku.
Nie udostępniamy wyżej wskazanych informacji (adresów mailowych klientów i danych teleadresowych) nikomu poza osobami upoważnionymi do realizacji celów ofertowych w zakresie określonym na stronach serisów Administratora Danych lub w korespondencji mailowej.
W przypadku woli skorzystania z uprawnień związanych z żądaniami ograniczenia przetwarzania, dostępu do danych, wyrażenia sprzeciwu, prawa do bycia zapomnianym lub prawa do przeniesienia danych – prosimy o informację pod wyżej przytoczone dane kontaktowe.
Mają Państwo także prawo do wniesienie skargi do organu nadzorczego, zachęcamy też do uprzedniego kontaktu nami, w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
Posiada Pani/Pan dostęp do przesłanych dokumentów i ich kopii, o ile nie zostały w międzyczasie trwale usunięte, w celu poprawienia informacji w nich zawartych lub trwałego usunięcia. W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt.
Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia na nas skargi do organu nadzorczego.
4. Dane analityczne oraz Cookies
Informujemy, że Lead Profile Sp. zo.o na stronach serwisów oraz sklepu korzysta z narzędzi statystycznych typu Google Analytics oraz kodów Adwords które mogą zostać wykorzystane do celów reklam kontekstowych na Państwa urządzeniach podłączonych do sieci internetowej, na zasadach jakie oferuje powszechnie firma Google w swojej przeglądarce internetowej. W Państwa indywidualnych ustawieniach przeglądarki można włączyć lub wyłączyć niniejszą funkcję.
W związku z udostępnianiem zawartości naszego serwisu stosujemy tzw. cookies, tj. informacje zapisywane przez serwery na urządzeniu końcowym użytkownika, które serwery mogą odczytać przy każdorazowym połączeniu się z tego urządzenia końcowego, może także używać innych technologii o funkcjach podobnych lub tożsamych z cookies. W niniejszym dokumencie, informacje dotyczące cookies mają zastosowanie również do innych podobnych technologii stosowanych tego serwisu internetowego. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu internetowego. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
- dostosowania zawartości stron serwisów internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika serwisu internetowego i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
- utrzymania sesji użytkownika serwisu internetowego (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła,
- dostarczania użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
W naszym serwisie internetowym możemy stosować następujące rodzaje plików cookies:
- „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu internetowego, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu,
- pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu,
- pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu,
- „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.,
- „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika serwisu internetowego. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Niedokonanie zmiany ustawień w zakresie cookies oznacza, że będą one zamieszczone w urządzeniu końcowym użytkownika, a tym samym będziemy przechowywać informacje w urządzeniu końcowym użytkownika i uzyskiwać dostęp do tych informacji.
- Wyłączenie stosowania cookies może spowodować utrudnienia korzystanie z niektórych usług w ramach naszego serwisu internetowego, w szczególności wtedy gdy wymagane jest logowanie. Wyłączenie opcji przyjmowania cookies nie powoduje natomiast braku możliwości czytania lub oglądania treści zamieszczanych w serwisie internetowym z zastrzeżeniem tych, do których dostęp wymaga logowania.
- Pliki cookies mogą być zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu internetowego, a następnie wykorzystywane przez współpracujących serwisem reklamodawców, przez firmy badawcze oraz dostawców aplikacji multimedialnych.
W jaki sposób mogę zmienić ustawienia „cookies”?
Jeżeli nie chcesz, by pliki „cookies” były przechowywanie w Twoim urzadzeniu, możesz w każdej chwili zmienić ustawiania przeglądarki internetowej w taki sposób, aby blokowała ona niektórym bądź wszystkim serwisom ich przechowywanie lub by za każdym razem powiadamiała Cię, gdy serwis internetowy chce zapisać na Twoim urządzeniu taki plik.
W każdej chwili możesz także usunąć pliki „cookies”, które już zostały zapisane na Twoim urządzeniu.
Zarządzanie plikami „cookies” różni się w zależności od przeglądarki internetowej z której korzystasz.
Poniżej znajdują się odnośniki do instrukcji zarządzania „cookies” dla kilku najpopularniejszych przeglądarek. Jeśli korzystasz z innego oprogramowania skorzystaj z dostępnej w nim pomocy lub skontaktuj się z producentem przeglądarki w celu uzyskania stosownych informacji.
Więcej o ciasteczkach możesz przeczytać tutaj – oraz:
- Zarządzanie plikami „cookies” w Internet Explorer
- Zarządzanie plikami „cookies” w Chrome
- Zarządzanie plikami „cookies” w Firefox
- Zarządzanie plikami „cookies” w Safari